Având în vedere măsurile de prevenire și combatere a efectelor pandemiei de Covid-19, pentru menținerea distanțării fizice și reducerea timpului de așteptare, începând cu data de 15 decembrie 2020, activitatea de depunere a documentelor la sediul secundar al Serviciului public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor din municipiul Roman, aflat în incinta Poliției municipiului Roman se va desfășura numai pe bază de programare telefonică.
Programările telefonice se fac în fiecare zi lucrătoare, la numărul de telefon – 0233/743330 sau 0754030851.
Cetățenii pot depune documentele în zilele de marți și joi, în intervalul orar 09.00 – 13.00.
Programările se vor respecta cu strictețe, iar, în cazul neprezentării la ora indicată, documentele vor fi eliberate după efectuarea unei noi programări telefonice.
Toi cu titlu de noutate este introducerea sistemului de plăți online pentru permise de conducere, certificate de înmatriculare și autorizații de circulație provizorie. Detalii în filmulețul următor