Începând de astăzi, 31 octombrie, și până pe 15 martie 2017, polițiștii din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase, vor reaviza autorizațiile de deținere/folosire, certificatele de deținător, precum și autorizațiile de funcționare a poligoanelor de tragere.
”Întrucât ultima activitate de acest gen s-a desfășurat în cursul anului 2014, persoanele juridice având sediul social în județul Neamț, ce au ca obiect de activitate deținerea/folosirea armelor și munițiilor, sunt invitate la sediul IPJ Neamț pentru a prezenta comisiei de viză documentele prevăzute de articolul 77 din Normele metodologice de aplicare a Legii 295/2004, respectiv: cerere de aplicare a vizei; certificatul de înregistrare a societății la Registrul Comertului; actul constitutiv al societății; autorizația de deținere sau de folosire a armelor/munițiilor letale și/sau neletale, supuse autorizării ori de funcționare a poligonului de tragere, respectiv certificatul de deținător pentru arme și muniții neletale supuse notificării; planul de pază și apărare, contractul de prestări servicii; planul de dotare cu arme și muniții, în cazul deținătorilor de poligoane de tragere; avizul de gestionar arme și muniții; avizul de port arme pentru persoanele dotate cu arme și muniții”, a declarat inspectorul Elena Bulgărea, purtătorul de cuvânt al Poliției Neamț.
Orice informație suplimentară și utilă reprezentanților firmelor care folosesc arme poate fi obținută la telefonul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase, 0233/231502, sau prin e-mail la adresa [email protected]. (C.M.)