* compania depune eforturi pentru corectarea disfuncţionalităţilor
Mai mulţi cetăţeni s-au plâns, în ultima perioadă, de întârzierea cu care le ajung facturile emise de E.ON. Ca răspuns la aceste nemulţumiri, Sorin Munteanu, purtător de cuvânt, ne-a trimis un comunicat de presă, în care asigură abonații, care vor întârzia cu plata facturii, că nu vor avea parte de majorări sau penalizări.
„Facturile reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică sunt trimise clienţilor noştri începând din luna august a.c. prin intermediul serviciilor poştale oferite de Total Post.
Având în vedere dificultăţile obiective, de început, întâmpinate de Total Post în distribuirea facturilor, în mod deosebit în mediul rural, precum şi sesizările clienţilor noştri, E.ON Energie România a luat decizia de a prelungi termenul pentru achitarea facturilor distribuite în luna august a.c.
Totodată nu se percep penalităţi sau majorări de întârziere pentru aceste facturi, procesul de preavizare pentru neplată urmând a fi decalat.
Compania noastră depune toate eforturile pentru corectarea disfuncţionalităţilor apărute, astfel ca procesul de distribuire a facturilor să se deruleze în parametri optimi.
Dificultăţile au fost generate, în principal, de faptul că adresele de corespondenţă pentru o parte a clienţilor, în special în mediul rural, conţin doar denumirea localităţii, fără referiri la nume sau număr de stradă. În plus, sunt şi situaţii în care numele sau numerele unor străzi au fost schimbate, iar modificările nu ne-au fost aduse la cunoştinţă.
De aceea, îi rugăm pe clienţii la care adresa de corespondenţă înscrisă pe factură nu este în concordanţă cu adresa actuală să ne contacteze în vederea actualizării datelor de contact.
Reamintim consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de compania noastră.
Astfel, telefonic – de luni până vineri – se pot adresa Centrului de Servicii Clienţi, între orele 8 şi 20 la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366.
Factura curentă poate fi solicitată şi prin:
* e-mail, la adresa: [email protected];
* fax, la numărul: 0265 200 367;
* poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.
Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual”.
De ceva timp, din ce în ce mai mulți abonați se plâng de faptul că nu au primit la timp facturile la energie electrică. Un abonat, pe nume Blaga, din Vânători-Neamț reclamă: „Nu am mai mai primit factura la curent de multă vreme și chiar mă întrebam de ce nu vine. Alaltăieri, a venit un tânăr la mine și mi-a adus factura asta. Dar nu știa unde stau, pentru că nici nu avea cum la ce adresă scria pe plic. Noroc că a fost la un bar din apropiere și l-a îndrumat bărmănița de acolo spre casa mea”. (C.T. STURZU)
Porcarie E-On!Posta Romana lucra mai ieftin si stia unde sa duca facturile!