0:00

E.ON Energie România avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele zile. Este vorba de mesaje care se referă la o cerere de ofertă de preț și la disponibilitatea de instalare a unor produse E.ON.

“Compania nu transmite clienților e-mailuri cu astfel de subiecte! Prețul energiei electrice și al gazelor poate fi verificat pe pagina web a companiei (www.eon.ro) sau pe comparatorul de prețuri pus la dispoziție pe pagina web a ANRE (www.anre.ro). De asemenea, mai multe informații despre produsele E.ON pot fi găsite tot pe pagina web a companiei“, anunță E.ON.

Firma mai atrage atenția asupra faptului că oferă detalii despre prețuri și oferte doar în cazul în care primește solicitări pe e-mail din partea clienților. E-mailurile de phishing pot să conțină îndemnuri de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a deschide documente atașate cu format necunoscut, de a completa rapid cereri sau de a accesa linkuri prescurtate care ascund adevărata adresă URL.

Avertisment E.ON: tentativă de fraudă în numele companiei, ZCH NEWS - sursa ta de informații“Recomandarea specialiștilor în Cyber Security din cadrul E.ON Energie România este de a NU da curs acestor invitații, deoarece documentele atașate sau link-urile pot conține viruși care vor afecta funcționarea dispozitivelor sau pot accesa datele personale fără permisiunea utilizatorului“, mai transmite E.ON.

Clienții sunt sfătuiți să evite deschiderea e-mailurilor primite de la companiile de la care nu așteaptă vreun mesaj; să nu deschidă și să nu salveze documentele atașate primite de la adrese de e-mail care nu sunt de încredere; să nu se grăbească să interacționeze cu e-mailul, mai ales când mesajele creează sentimentul fals al unei urgențe; să verifice corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale.

Abonații pot contacta compania prin accesarea contului E.ON Myline pe www.eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON; prin serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice; prin apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea. (G.S.)

Articolul precedentDoi nemţeni au murit în ianuarie în accidente de muncă
Articolul următorÎncătușați pentru hoții la Dulceşti şi Făurei
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.