Maternitatea și secția de nou-născuți a Spitalului Județean de Urgență Piatra Neamț au primit 264 de cearceafuri și 6 pătuțuri, donate de firma Procter&Gamble.

De transportul și descărcarea acestora s-a ocupat Crucea Roșie Filiala Neamț. Florin Pîclea și câțiva voluntari au ajuns marți, 9 ianuarie, în curtea spitalului și au predat coletele conducerii, încheindu-și astfel partea de contribuție din parteneriatul cu firma P&G. ”Inițiativa acestei donații aparține firmei P&G, noi suntem parteneri în acest proiect pe partea logistică și ne-am ocupat de recepția bunurilor, care ne-au fost trimise de la depozitele noastre din București, precum și de distribuirea lor”, declară Florin Pîclea.

Valoarea donației se ridică la aproape 14.000 lei, din care numai cele 6 pătuțuri înseamnă 12.000 lei, iar cele 264 de cearceafuri 1.848 lei, conform procesului verbal semnat de comisia de recepție a spitalului.

Inițiativa acestor donații s-a concretizat într-un proiect comun Crucea Roșie Română, Procter&Gamble și Profi, prin care 41 de maternități de stat din România au fost echipate cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de viață. Donația face parte din campania ”Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”.

Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română, descrie ideea de la baza acestui proiect: ”Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca, prin această inițiativă, să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate”.

Campania s-a desfășurat în perioada iunie – septembrie 2017 în magazinele Profi, prin forța brandurilor Ariel, Lenor și Pampers, prin care P&G a alocat resurse semnificative.

O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele Profi participante în campanie a fost direcționată către această cauză. Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul maternităților de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roșii Române, iar distribuția materialelor a demarat în decembrie. (C.I.)

FOTO: Crucea Roșie Română

pietricica turism

Lasă un răspuns