0:00

Joi, 16 octombrie 2014, HeidelbergCement Group a primit distincția „Best improver” în ceea ce privește comunicarea transparentă a indicatorilor de mediu, în cadrul programului Carbon Disclosure Project (CDP) fiind aleasă dintre cele mai mari și puternice 350 de organizații din zona Germania – Austria – Elveția. HeidelbergCement a fost premiată drept compania care a adus cele mai semnificative îmbunătățiri procesului de comunicare transparentă a indicatorilor și a activităților de mediu. HeidelbergCement a fost în competiție cu alte 350 de companii și organizații din regiunea Germania – Austria – Elveția prin programul Carbon Disclosure Project (CDP), care încurajează business-urile sustenabile. HeidelbergCement se clasează acum în TOP 5 al celor mai bune companii din sectorul de energie și materiale de construcții. Premiul „Best improver” a fost acordat în cadrul conferinței și ceremoniei CDP Leadership Award susținută în cadrul BMW Welt la München, în data de 16 octombrie 2014.

„Suntem foarte încântați pentru că am atins performanța îmbunătățirii scorului de transparență de la 97 la 100 în acest an. Astfel, am ajuns acum printre cele mai bune cinci companii din sectorul energetic și de materiale de construcții“, a declarat Rob van der Meer, Director de Public Affairs și Environmental Sustainability al HeidelbergCement Group. „Acest succes are la bază excelenta cooperare și comunicare a departamentelor de mediu, de achiziții, de logistică, de resurse umane, precum și cel de cercetare, dezvoltare și producție. Numai în acest fel am putut perfecționa procesul de generare sistematică și de raportare a informațiilor. Așadar, experiența participării în programul CDP ne-a determinat să ne organizăm mai bine, astfel încât să găsim o modalitate mai bună de a comunica riscurile și oportunitățile pe care le întâmpinăm în contextul schimbărilor climatice”, completează Rob van der Meer.

Carbon Disclosure Project (CDP) colaborează cu mii de companii care se confruntă cu problema schimbărilor climatice. În acest sens, CDP colectează date privind performanțele de mediu, precum și informații privind obiectivele, inițiativele, riscurile și oportunitățile companiilor partenere din întreaga lume și pregătește un raport în fiecare an. Cercetarea CDP, înfățișată sub forma unui sistem global de date este singura care poate oferi companiilor informații vitale despre mediu și despre schimbările care se produc la nivel global. CDP încurajează și motivează companiile să-și dezvăluie impactul asupra mediului și asupra resurselor naturale și să ia măsuri pentru a-l reduce.

Pentru a ajunge la această performanță, HeidelbergCement Group a fost susținută de fiecare filială națională, inclusiv de compania din România. Pe lângă raportările interne, Carpatcement Holding s-a implicat în îmbunătățirea transparenței comunicării și în mod public, prin proiecte de responsabilitate socială. Unul dintre ele este chiar „Tinerii gardieni ai mediului” în care elevii de la liceele din apropierea fabricilor de ciment merg însoțiți de profesorii coordonatori și de specialiștii din fabrici pentru a măsura indicatorii de mediu, care ulterior sunt comunicați de către Carpatcement.

În această toamnă, înainte de intrarea în perioada de mentenanță a celor 3 fabrici de la Tașca, Chișcădaga și Fieni, „tinerii gardieni ai mediului” vor merge să măsoare valorile indicatorilor de mediu. Carpatcement va face public rezultatul acestei acțiuni, participând și contribuind astfel la îmbunătățirea performanței de mediu în România și internațional, la nivel de grup. (Ceahlăul®)

Articolul precedentLPS Roman a învins liderul HC Buhuşi în deplasare
Articolul următorExpoziţie de medalii şi plachete