0:00

“N-a fost nici o sesizare care să reclame situații grave, alarmante. Din ce mi-au transmis colegii mei inspectori, ar fi în jur de 20 de reclamații care au ajuns la noi în perioada acestor sărbători de iarnă. S-au reclamat și de această dată, ca și în cursul anului, proaste servicii de telefonie, internet și furnizare a energiei electrice. Mai sunt însă și alte reclamații. Ele sunt acum în curs de soluționare și pe măsură ce vom avea mai multe date vă vom comunica și care a fost natura exactă a sesizărilor”, a declarat comisarul-șef adjunct al OPC Neamț, Vlad Ciurea.

Până la sfârșitul anului trecut, în perioada 23.12.2013-30.12.2013, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor din Neamț a înregistrat 13 reclamații. Sesizările depuse în acest interval de timp reclamau:

– calitatea proastă a serviciilor de telefonie mobilă și internet (lipsă de semnal în zona de utilizare sau anunțarea departamentului de deranjamente fără remedierea problemei în decurs de mai bine de o lună) – telefoane mobile scoase abuziv din garanție;

– servicii proaste de alimentație publică precum: băuturi alcoolice falsificate, timp de așteptare pentru servirea mesei comandate de peste două ore, mici neprăjiți corespunzător;

– servicii proaste de coletărie externă – nerespectarea termenului de expediere, coletul conținând produse alimentare perisabile;

– ficat de pui în stare de degradare;

– comandă de mobilier din lemn neonorată la două luni de la achitarea avansului;

– servicii proaste de furnizare a energiei electrice, cu întreruperi dese, în special în zona rurală;

În intervalul 31.12.2013 – 05.01.2014, reclamațiile OPC au fost primite doar la numărul de telefon 0233.217.090. (I.H.S.)

Articolul precedentRomanul merge pe mâna lui Gațu
Articolul următorComuna Icușești a trezit interesul?!