În anul 2013 prin Biroul Unic s-a discutat cu peste 2.000 de persoane, unele primind clarificări sau soluţii pe loc, iar altele fiind îndrumate către directorii din primărie sau către alte instituţii cu competenţă în soluţionarea problemelor. În cadrul programului de audiențe au fost înscrise 700 de persoane. În cursul anului 2013 au fost organizate 4 întruniri ale reprezentanţilor asociaţiilor de proprietari cu specialiştii pentru a rezolva mai multe probleme punctuale.

Pentru romașcanii aflați în dificultate din punct de vedere social, prin Direcția de Asistență Socială s-au distribuit tichete sociale către 6.750 de beneficiari, pentru achiziţionarea de alimente de bază, iar alți 5.224 de romașcani au primit ajutoare alimentare din stocurile de intervenție comunitare, destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din România.

Articolul precedentBanii din taxa pe poluare, restituiți în rate în cel mult 5 ani
Articolul următorCultura, valorile și tradițiile, în atenția autorităților