Primăria Roman anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a postului de inspector de specialitate IA în cadrul Serviciului monitorizare, control și marketing instituțional – Compartiment organizare evenimente speciale.

Candidații interesați să ocupe acest post trebuie să aibă măcar șapte ani vechime în câmpul muncii, dar și studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă. Concursul va consta în selecția dosarelor de înscriere, probă scrisă și interviu. Dosarele se pot depune până vineri, 14 februarie, ora 14:00, la camera 21 din Primăria Roman. Proba scrisă se va susține pe 18 martie, de la ora 10.00, în timp ce interviul va avea loc pe 20 martie, de la orele 14.00.

Vestea bună pentru cei care vor să se angajeze în Primăria Roman este că în acest an vor ieși la pensie câțiva angajați, moment în care administrația locală va avea posibilitatea să organizeze concurs pentru ocuparea locurilor vacante. (C.M.)