* evenimentul are loc între 13 și 16 noiembrie
Perla moldavă își duce oferta turistică de iarnă la ediția de toamnă a Târgului de Turism al României. În ședința de astăzi, 20 octombrie, Consiliul Local își dă acordul de principiu, pentru ca, în ședința ordinară de la sfârșitul lunii, să aprobe și contribuția financiară pe care o implică participarea. Prezența municipiului la manifestare este deja o cutumă, an de an, iar pentru 2014 este a doua participare, după cea din primăvară. Potrivit oficialilor primăriei, de data aceasta se va merge cu promoții pregătite pentru turiști de Perla Invest, pe linie de schi și cazare. Cei de la Perla Invest au gândit pachete de plimbare cu telegondola și telescaunul, acces la pârtia de schi și cazare în ștrand sau la partenerii tradiționali ai societății, Hotel Central și câteva pensiuni. Tot aici sunt incluse și promoțiile comune cu reastaurantul de pe Cozla și facilitățile acordate copiilor la locul de joacă recent inaugurat, Cozla Igloo Kids.
Fără a avea date oficiale despre cum se materializează prezența Pietrei la Târgul de Turism al României, în special în număr de turiști și număr de înnoptări în perla turistică, rămâne certă amploarea evenimentului. TTR este cea mai mare manifestare din România dedicată industriei turismului. E găzduită de Romexpo, de două ori pe an, iar fiecare ediție reprezintă ”pentru cele mai importante companii din România și din străinătate cea mai potrivită ocazie de a-și prezenta ofertele turistice într-o atmosferă animată, propice interacțiunii”, după cum se promovează organizatorii pe site-ul dedicat evenimentului.
Ediția de toamnă a Târgului de Turism al României va avea loc în perioada 13-16 noiembrie 2014 și va ocupa patru pavilioane în Centrul Expozițional Romexpo. TTR a ajuns la cea de-a XXXII-a ediție. La ediția din primăvara acestui an, din 13-16 martie, organizatorii au anunțat prezența a peste 280 de companii din România și alte 23 de țări, 16.000 mp suprafață expozițională și peste 30.000 de vizitatori. Ediția de toamnă din 2013 a însemnat peste 200 de firme expozante, din 11 țări, pe o suprafață de 10.500 mp și a atras 16.000 de vizitatori. (D. OSTAHIE)