Dezvoltatorul imobiliar NEPI anunță primele branduri, care vor fi prezente în cel mai modern centru comercial din nord-estul României.
Şi asta la doar câteva luni de la anunțul demarării lucrărilor de construcție la Shopping City Piatra Neamț.
“Mixul de magazine va fi unul complet, cu branduri pentru toate categoriile de vârstă și interese: modă, frumusețe, sport, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copiii, o ofertă variată de restaurant și cafenele, precum și diverse opțiuni de divertisment și petrecere a timpului liber”, afirmă reprezentanţii NEPI.
New Yorker, Benvenuti, Orsay, C&A, CCC, Pepco, Deichmann, Kendra, Intersport, Altex, Sensiblu, Helpnet, dmdrogeriemarkt, Animax și Zvon Café sunt doar câteva dintre brandurile de care se vor bucura cei care vor trece pragul Shopping City Piatra Neamț, ce urmează să își deschidă porțile la finalul anului.
“Există un interes sporit pentru ocuparea spațiilor din Shopping City Piatra Neamț. Suntem mândri să anunțăm că, după doar câteva luni de la anunțarea începerii lucrărilor de construcție la cel mai nou și modern centru comercial din nord-estul țării, numeroase branduri internaționale, dar și locale, își pregătesc deja spațiile, pentru a-i primi pe locuitorii din regiune”, a explicat Sebastian Mahu, Asset Manager în cadrul NEPI.
Vizitatorii noului mall vor beneficia de una dintre cele mai mari si moderne oferte de divertisment din regiune. Un punct de atracție important va fi primul cinematograf multiplex ultra-modern din regiune, Cinema City, cu 6 săli dotate cu cele mai modern tehnologii, în care spectatorii vor putea viziona filme 2D şi 3D la o calitate superioară. Zona de divertisment va fi completată de cazinoul Maxbet, deschis non-stop, cu slot machines de ultimă generație și un spațiu de relaxare cu bar. De asemenea, Max Fun va deschide la Shopping City Piatra Neamț o nouă zonă de distracție cu bowling, billiard și activități de recreere.
„Ne dorim să ajutăm Piatra Neamț să ajungă destinația numărul unu de turism din zona Moldovei. Credem că resursele și atracțiile există deja, ce mai rămâne de făcut este să le punem în valoare din punct de vedere comercial și aici e rolul nostru cu acest nou centru. Piatra Neamț reprezintă o zonă cu un potențial mare de dezvoltare, iar, odată finalizat, centrul comercial va deveni o atracție dominantă pentru populația din regiune. Ca element de noutate, centrul comercial va consolida pozitia pe zona de agrement a orasului, adăugând destinațiilor turistice deja existente o locație comercială capabilă să întregească itinerariul oricărui vizitator. Din acest motiv proiectului i s-a adăugat o zonă specială de terasă, iar o atenție sporită a fost acordată cafenelelor și zonei de restaurante”, a mai menționat Sebastian Mahu, Asset Manager în cadrul NEPI.
Odată cu inaugurarea centrului comercial, la finalul anului 2016, Shopping City Piatra Neamţ va aduce și primul hypermarket Carrefour din Piatra Neamț, care a început deja amenajarea suprafaței de 10.000 de mp. Cu circa 250 de angajați care vor fi implicați în activități comerciale, lucrând și în laboratoarele proprii de brutărie, gastronomie, patiserie, cofetărie și pizza-rotiserie, Carrefour va deveni unul dintre cei mai importanți angajatori din oraș. (M. CONSTANTINESCU)