0:00

Corpul de Control din cadrul Ministerul Afacerilor Interne care a efectuat verificări la Prefectura Neamț în perioada 4-8 noiembrie 2013 a finalizat raportul ce se întocmește în astfel de situații. Comisia de control s-a aflat la Piatra Neamț pentru a vedea dacă au fost puse în aplicare măsurile dispuse în urma unui control asemănător realizat în luna martie a anului trecut. Astfel, cei din MAI au constatat că din cele 77 de măsuri dispuse în luna martie 71 au fost realizate integral, 2 au fost îndeplinite parțial, 1 este în curs de realizare, iar trei nu sunt realizate din lipsa mijloacelor financiare.

Potrivit raportului corpului de Control din cadrul MAI se poate concluziona că managementul aplicat de prefect la nivelul instituției a creat un climat de ordine și disciplină în rândul funcționarilor publici de conducere și execuție care a condus la eficientizarea activității și la asigurarea aplicării și respectării legislației la nivelul județului Neamț. Comisia de control a recomandat însă Instituției Prefectului să acorde o atenție deosebită mutării sediului serviciilor de înmatriculări și permise mai ales că din luna noiembrie a anului trecut Serviciul Pașapoarte funcționează în noul sediu din strada Alexandru cel Bun, sediu unde ar fi trebuit să funcționeze și celelalte două servicii.

”În 2014 expiră termenul de dare în folosință gratuită a suprafețelor din complexul tip Mall, iar prelungirea utilizării spațiilor din această locație pentru Serviciul Public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor Neamț nu mai reprezintă o soluție optimă”, se arată în raportul semnat de șeful comisiei de control, chestorul de poliție dr. Constantin Manoloiu. (I.C.)

Articolul precedentPeste 250 de amenzi rutiere în doar două zile
Articolul următorSoluții tehnice și ajutoare pentru școala mistuită de flăcări