Conform afirmaţiilor lui Vasile Mucenicu, un utilizator al cardurilor “Lyoness”, acesta îşi va deschide un birou în cadrul clubului de fotbal Ceahlăul, de unde va încerca să distribuie carduri sportivilor şi suporterilor nemţeni. Beneficiarii, în cazul în care îşi fac cumpărăturile de la firmele partenere (sunt doar 46 în Neamţ) primesc înapoi, pe card, până la 5% din valoarea tranzacţiilor.
Toate bune şi frumoase, numai că “potul cel mare” nu intră în contul clubului pietrean, ci în contul celui care recomandă acest card prietenilor. Aceştia, în cazul în care folosesc cardul, asigură celui care l-a distribuit un comision “de prietenie” direct şi indirect, care se adaugă la procentul de cashback din valoarea tranzacţiilor. Astfel, sediul clubului (proprietate a Primăriei Piatra Neamţ, închiriat gratis clubului Ceahlăul, printr-un contract de concesiune votat în Consiliul Local, până în anul 2023) poate deveni sediul unui joc piramidal, care numai aport de capital la societatea aflată în insolvenţă, FC Ceahlăul SA, nu se poate numi.
“Mai multe vom detalia peste două săptămâni într-o conferinţă de presă, când vom demara oficial acest proiect. Între timp, de săptămâna viitoare, vom deschide un birou, aici, în cadrul clubului Ceahlăul”, a declarat Vasile Mucenicu.
Acesta, încântat de posibilitatea de a-şi dezvolta reţeaua de “prieteni”, posesori ai cardului de cashback, a adăugat: “Sunt, după cum aţi auzit, 46 de firme în oraş de toate categoriile (n.r.: firmele sunt partenere Lyoness). Clubul Ceahlăul va promova efectiv aceste firme printr-un card de fidelitate, unul singur, care poate fi utilizat la aceste firme. Clubul Ceahlăul va face cadou suporterilor, colaboratorilor acest tip de card de la acesşti parteneri şi îşi vor primi o parte din bani înapoi, în contul curent personal. Partea frumoasă este că orice cumpărătură o vor face ei în acest circuit, un procent se întoarce către club şi ajută juniorii şi echipa de tineret”.
Ce a uitat să precizeze Vasile Mucenicu este că valoarea tranzacţiilor trebuie să fie foarte mare, pentru ca o sumă importantă de bani să intre lunar în contul Centrului de Copii şi Juniori. În plus, suma nu salvează clubul FC Ceahlăul SA de la faliment, ci ar trebui să intre în contul Centrului de copii şi juniori, care, la rândul său, nu mai poate accesa bani nerambursabili de la Primăria Piatra Neamţ, cum o făcea până acum, deoarece figureză cu o datorie la bugetul local.
Încântat de prelungirea “agoniei”, Angelo Massone a comis gafa zilei, când a precizat: “Cu siguranţă această colaborare schimbă perspectivele cu 360 de grade (n.r: 360 de grade înseamnă o rotaţie completă, adică ne întoarcem din punctul din care am plecat!)”.
Acţionarul majoritar al Ceahlăului a precizat, referindu-se la echipa de seniori, că are bani pentru a duce la bun sfârşit campionatul Ligii a II-a. Echipa de seniori va fi formată de fapt din juniorii de elită, formaţi de profesorul Lidi Chertic la LPS Piatra Neamţ şi doar legitimaţi de FC Ceahlăul. Dintre aceştia doar doi au semnat contracte cu echipa de seniori: Nedelcu şi Mitrofan. Restul, fiind în majoritate elevi în clasa a 12-a a Liceului cu Program Sportiv din Piatra Neamţ se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat din vara acestui an. (Mihai STOIAN)
nu vad nimic rau in asta! cei care primesc cardul au libertate deplina…daca vor sa il foloseasca il folosesc si v-or avea avantajele pe care le ofera aceasta ,,shopping community”. Poate ca bonusul de prietenie pe care il va incasa clubul nu reprezinta o suma foarte mare…..dar dvs. nu aveti de unde sa stiti asta…pentru ca …..valoare acestui bonus depinde de numarul de carduri distribuitel,cat si de valoarea cumparaturilor pe care fiecare posesor de card le va face in sistem. Chiar daca suma suma incasata nu este de natura sa salveze clubul de la insolventa…dar cu siguranta ca…. v-a aduce o gura de aer proaspat..in bugetul clubului…! ceea ce nu rau…Iar daca punem in balanta si faptul ca ,pentru a avea la indemana acest instrument de marketing modern,inovativ,care ,in paranteza fie spus este folosit si de Real Madrid,Juventus,A.C. Milan,Rapid Viena si multe alte cluburi care au un cuvant greu in fotbal, Clubul Ceahlaul nu a platit nimic .in acest caz miscarea pe care afacuto Ceahlaul devine una inteligenta si probabil ca mai tarziu o sa-si dovedeasca eficienta. P.S Ar fi bine de stiut ca posesori de carduri inscriptionate Ceahlaul… nu merg la cumparaturi doar pentr a ajuta clubul. Ei isi fac cumparaturile pe care le fac in mod obisnuit,si doar pentru faptul ca s-au adresat magazinelor aflate in circuitul Lyoness ,economisesc la propriile cumparaturi,si reusesc sa ajute si clubul prin intermediul bonusului mai sus mentionat!
Nu-i arata prostului lucru ne terminat!!!!
Sunt un umil poseser al unui asemenea card, si, credeti-ma ca stiu ce spun. Nu avem o filosofie a consumului atat de dezvoltata pentru a sustine o asemenea afacere piramidala. Traim intr-o regiune saraca, iar cumparaturile asigura traiul de zi cu zi al fiecaruia dintre noi. Nu spune nimeni ca e ceva rau, dar banii ar urma sa intre in contul Centrului de Copii si Juniori, ori Asociatia Ceahlaul 05 a fost ani la rand principalul sponsor al echipei de seniori, pe care numai o infuzie serioasa de capital ii mai salveaza de la faliment. In plus, acest domn Vasile Mucenicu va inchiria un birou in cadrul clubului, al carui sediu este dat in folosinta gratuita de primaria Piatra Neamt clubului FC Ceahlaul SA. Oare o fi stiind primaria ceva ce nu stim noi legat de subinchirieri?