0:00

Compania care furnizează energia electrică şi gazele naturale la majoritatea consumatorilor din Neamţ, E.ON a decis să reia colaborarea cu Poşta Română. Acest lucru se întâmplă după numeroasele reclamaţii primite de la consumatori. În vară, în luna august, compania E.ON anunţa că a început o colaborare cu firma privată de curierat Total Post pentru distribuirea facturilor. Contractul era anunţat pentru doi ani şi promitea „fluidizarea procesului de transmitere şi reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi”. Total Post fiind „cea mai importantă companie privată de pe piaţa corespondenţei adresate”. Reducerea timpului de livrare nu doar că nu s-a realizat, dar reprezentanţii firmei de curierat au fost complet depăşiţi de situaţie. Oamenii au început să se plângă că facturile nu au ajuns la domiciliul lor, fiind lăsate la barul din localitate, la vecini sau, mai rău, la gunoi ori pe câmp. Acest lucru se întâmpla în majoritatea localităților din județ sau chiar și în alte județe. Distribuirea haotică a facturilor a dus la rezilierea contractului cu această firmă de curierat.

E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, iar la momentul de faţă serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează prin intermediul Poştei Române. Apreciem preocuparea clienţilor noştri faţă de primirea şi plata facturilor de gaze naturale şi energie electrică şi le cerem scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor”, se arată într-un comunicat al E.ON România.

În cazul în care facturile nu ajung la timp la destinaţie, consumatorii pot solicita informaţii cu privire la sumele de plată la centrul de Servicii Clienţi, de luni până vineri, între orele 8 şi 20, la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366. Factura curentă poate fi solicitată şi prin e-mail – la adresa: [email protected] -, fax – la numărul: 0265 200 367 – sau prin poştă – la OP1, CP 10 Târgu Mureş. Prin crearea unui cont client pe site-ul E-On Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual. (Oana I. TOMA)

Articolul precedent…. pe scurt …
Articolul următorFC CEAHLĂUL, pe calea INSOLVENŢEI?