Deputaţii nou aleşi sunt invitaţi de luni, 19 decembrie, la Parlament.
“Centrul de primire pentru deputații nou aleși (legislatura 2016 – 2020) se va deschide luni, 19 decembrie, la ora 10:00 (sala Mihai Viteazul, nivel P1). Acesta va funcționa în fiecare zi, până la finalizarea procedurilor legale”, se precizează într-un anunţ de presă al Camerei Deputaţilor.
În această perioadă, deputații vor îndeplini toate formalitățile necesare preluării mandatului de parlamentar: completarea și depunerea fișei deputatului, a declarației pe propria răspundere privind calitatea de lucrător sau colaborator al Securității, dacă este cazul, precum și un Curriculum Vitae. Totodată, conform Legii 176/2010, deputații pot depune declarațiile de avere și interese, termenul fiind însă de 30 de zile din momentul validării. De asemenea, aceștia vor completa o fișă pentru evidența unitară a deputaților în viitoarea legislatură și vor primi informațiile necesare despre structurile instituției și atribuțiile specifice ale fiecăreia, pentru a putea beneficia de suportul necesar îndeplinirii mandatului de parlamentar. (ZCH NEWS)