reclama autocenter

Serviciile medicale, mai mult ca perfecte

Continuăm să vă prezentăm părerile pacienților Spitalului Județean cu privire la condițiile oferite de această unitate medicală, așa cum reies ele din chestionarele completate la externare. Din răspunsurile furnizate de pacienți rezultă că majoritatea apreciază atitudinea de care au dat dovadă cadrele medicale, atât în momentul în care au fost luați în primire, cât și pe parcursul șederii în spital.

Astfel, pe o scară de la 1 la 5, marea parte a pacienților dă nota maximă atât la capitolul „atitudinea personalului la primire”, cât și la felul în care s-au comportat cadrele medicale pe parcursul șederii pacienților în spital. Peste 60 dintre cei chestionați au apreciat la cote maxime aceste două aspecte. Și în ceea ce privește îngrijirea acordată de medic, lucrurile stau la fel de bine, fiind contabilizate 82 de note maxime.

Tot din răspunsurile pacienților aflăm că atât asistentele medicale, cât și infirmierele, le-au acordat toate îngrijirile de care au avut nevoie. Pentru asistente, au fost date 76 de note maxime, în timp ce infirmierele au „primit” 69 de calificative maxime. Sub aceleași auspicii, ale mulțumirii la superlativ, se situează și părerea pacienților vizavi de îngrijirea post operatorie și cea de terapie intensivă, unde s-au strâns 51 de aprecieri maxime.

Cât privește calitatea mâncării ce li s-a servit pe durata spitalizării, majoritatea pacienților au apreciat-o ca fiind bună – 44 de răspunsuri de nota 4 – și foarte bună – 40 de răspunsuri de nota 5. Au fost, însă, și doi pacienți care s-au declarat foarte nemulțumiți de mâncare, dând nota 1, în timp ce alți cinci, ceva mai puțin nemulțumiți, i-au dat nota 2. (A. SÎRBU)

Articolul precedentGrădiniță neterminată, la Podoleni
Articolul următorAdministratori luaţi la rost de locatari