prof

Raportul privind starea învățământului din Neamț, pentru anul 2012 revine în atenția reprezentanților ISJ, după ce, în urmă cu aproximativ o lună de zile, a fost prezentat într-o ședință de față cu toți directorii școlilor din județ. Viorel Stan, inspectorul școlar general al ISJ, a declarat atunci că materialul va fi făcut public în cel mai scurt timp și va fi trimis fiecărei unități de învățământ. După o lună de zile, despre raportul întocmit pe care inspectorul generalul a declarat că-l vrea revizuit, cei din conducerea ISJ și-au adus aminte că documentul oficial nu a mai fost expus. „O să-l punem pe site-ul ISJ cât mai curând. Trebuia pus până acum, dar nu știu ce s-a întâmplat. Va apărea în următoarea perioadă”, a declarat Gabriela Banu, inspector școlar general adjunct al ISJ Neamț. Până la o notificare proaspătă, oficial, rămâne grăitor ”bilanțul împlinirilor” redactat de instituție cu ocazia începutului noului an școlar. ”Tot în tradiţie a intrat şi realizarea unui bilanţ al împlinirilor acum, la mijloc de septembrie; aşadar, în anul şcolar care s-a încheiat, 2012-2013, performanţele înregistrate de elevii nemţeni au evidenţiat o confirmare a speranţelor pe care le-am nutrit în fiecare zi de şcoală. Rezultatele şcolare, fie că au fost înregistrate la concursuri şi competiţii extracurriculare, naţionale şi internaţionale, fie la examenele naţionale de evaluare pentru elevii de clasa a VIII-a sau de bacalaureat, au demonstrat că în şcolile nemţene există dorinţă de punere în valoare a disponibilităţilor de învăţare. Numeroasele reuşite ale elevilor şi dascălilor nemţeni…”. Pe lângă vorbele pline de entuziasm vă vom ține la curent și cu alte aspecte importante pentru sănătatea învățământului nemțean care se regăsesc în raport, referitoare la absenteism, violența în școli, siguranța elevilor ș.a. (M. TEODOROF)

1 COMENTARIU

  1. Probabil la numirile directorilor care a fost facuta politic, e o notiune cunoscuta in toata tara .
    Ce putem face ? sa inghitim ce ni se baga cu dea sila ca la gaste …………

Comments are closed.