pietricica turism

tg apa serv

– târgnemţenii datorează 12 miliarde lei

12 miliarde de lei are de încasat Compania Apa Serv Târgu Neamț de la utilizatori, incluzând aici, persoane fizice și juridice. Din cele 12 miliarde de lei , 11 miliarde provin de la asociațiile de proprietari, cele mai îndatorate fiind asociațiile Brazii și AC2 Vasile Alecsandri. Conform celor de la Apa Serv, cei cu debite nu sunt persoanele sărace sau pensionarii, ci tocmai societățile comerciale sau persoane cu venituri mari. „Compania a fost și este înțelegătoare față de clienții cu debite. Însă, interesant este faptul că nu pensionarii sau persoanele cu venituri mici au datorii la noi, ci persoanele cu venituri mari și patronii unor societăți comerciale. Vom încerca să recuperăm aceste debite prin procedura contractuală: comunicăm cu ei, inițial prin telefon, apoi le trimitem somații de plată. Dânșii au termen de cinci zile după primirea notificării de plată, în caz contrar, se vor emite ordine de debranșare. Un segment cu probleme este în zona Tăbăcari, unde există o mare comunitate de rromi, care nu-și poate plăti facturile. Până acum acum am făcut înștiințări la 27 de branșamente: aleea Tîrgului, aleea Brazilor, străzile Lăpușneanu și Hogaș, străzile Radu Teoharie și 22 Decembrie. În data de 22 mai s-a afișat în scara blocurilor debitele restante, iar pe 24  mai am emis notificări către asociațiile de proprietari. În perioada 3-7 iunie, vom trece efectiv la debranșări, în acest sens înștiințând și autoritatea locală cu privire la acest aspect. De la aceste 27 de branșamanete avem de recuperat circa 4.800.000 de lei”, a declarat Veronica Petrescu, șef Serviciu Comercial Zona Nord – Târgu Neamț. Apa Serv Târgu Neamț face apel la clienți să se adreseze Serviciului de Relații cu Publicul pentru orice problemă legată de serviciul de apă. De asemenea, compania este dispusă să reeșaloneze datoriile clienților care doresc acest lucru. „Cei care nu-și pot plăti integral sumele datorate, le putem încheia programe de reeșalonare pe termen de 6 luni, în funcție de debit”, a mai informat Veronia Petrescu. În perioada aceasta, Apa Serv Târgu Neamț se află într-o perioadă de evaluare a gradului de satisfacție a clienților, aceștia trebuind să răspundă la o serie de întrebări de pe un formular, cu referire la calitatea serviciilor. Acest grad de evaluare vine în sprijinul relației operator-client, dar și în sprijinul îmbunătățirii serviciilor.

Ciprian Traian STURZU