0:00

Transilvania şi Banatul au atras, în ultimii ani, cei mai mulţi bani pentru construcţia de autostrăzi şi reabi­litarea de drumuri na­ţionale, puţin peste un miliard de euro, în timp ce Moldova este zona care a prins cele mai mici investiţii în şosele, doar circa 100 de milioane de euro, arată o analiză a „Ziarului Financiar” pe baza plăţilor realizate în pe­rioada 2012-2014 de către Com­pania Naţio­nală de Autostrăzi şi Drumuri Na­ţio­nale din România (CNADNR). De altfel, în Transilvania şi Banat s-au construit în ultimii ani şi cele mai multe tronsoane de autostrăzi, motiv pentru care “nota de plată” pentru această regiune este mult mai consistentă. (Z.C.H.)

Articolul precedentPNL crede într-o dreaptă unită în Neamț
Articolul următorPelerinaj de hramul Bisericii „Sf. M. Mc. Mina” din Dărmănești