0:00

Ți se strică mobilul în garanţie – soluție neaoșă: Două săptămâni, fără ton, ZCH NEWS - sursa ta de informații

Abonat vechi, telefon mobil nou. De câteva zile nu mai recunoaşte cartela. La un moment dat ecranul rămâne complet alb. Seară fiind, când magazinul de la care l-ai cumpărat cu preţ „de fidelitate” este închis, intri puţin în panică. Dacă ţi se întâmplă ceva şi nu poţi suna? Te prezinţi a doua zi la magazin şi reclami defecţiunea. Nici o problemă, ţi se preia telefonul defect şi ţi se promite că în maximum 15 zile calendaristice vei avea telefonul reparat. Dar tu ce faci în acest timp, când ştii că viaţa ta cotidiană fără telefon îţi devine aproape imposibilă? Nu îţi rămâne altă alternativă decât să-ţi cumperi altul (telefon), pe banii tăi. Nu e mult, doar 100 de lei. Îl cumperi chiar de la magazinul care ar trebui să-ţi ofere un aparat vechi pentru câteva zile. Întrebi: nu-mi daţi un telefon vechi să îl pot folosi în perioada asta? „Nuuu! Magazinul nostru nu dă telefoane pentru această perioadă”. Ce-ţi mai rămâne de făcut decât să mergi să îi reclami la Protecţia consumatorului. Magazinul se află în Piatra Neamţ, bdul Decebal, bloc 14 şi aparţine unei societăţi din Cluj Napoca, SC HR Franchising SRL. Oare firma de telefonie, serioasă şi cu prestaţă, la care este abonat cel în cauză, ştie cum se procedează la magazinul din Piatra Neamţ atunci când unui client vechi al ei i se strică aparatul?

Articolul precedentMercedes în flăcări
Articolul următorChelaru ne cheamă în octombrie la referendum