cazier judiciar formularÎn perioada 15 iulie 2024 – 31 iulie 2024, activitatea ghișeului pentru primirea cererilor și eliberarea certificatelor de cazier judiciar din Roznov va fi suspendată. Cetățenii din Roznov sunt îndrumați să se adreseze celorlalte ghișee de lucru cu publicul din județul Neamț, după cum urmează:

  • Sediul Serviciului Rutier, str. Alexandru cel Bun nr. 12, Mun. Piatra Neamț:

Luni – Miercuri: 8:30 – 12:00 și 14:00 – 16:00

Joi: 8:30 – 12:00 și 14:00 – 17:00

Vineri: 8:30 – 12:00

  • Sediul Poliției Municipiului Roman, str. Bogdan Dragoș nr. 8, Mun. Roman:

Luni, Miercuri: 8:30 – 10:30 și 14:00 – 16:00

Marți, Joi: 14:00 – 16:00

Vineri: 8:30 – 10:30

  • Sediul Poliției Orașului Târgu Neamț, bd. Ștefan cel Mare nr. 80, Oraș Târgu Neamț:

Luni – Joi: 8:30 – 10:00 și 13:00 – 15:00

Vineri: 8:30 – 10:30

Recomandări de la IPJ Neamț

Potrivit IPJ Neamț: „certificatul de cazier judiciar se poate obține și în format electronic prin intermediul portalului hub.mai.gov.ro. Cetățenii au la dispoziție două mecanisme de acces pentru obținerea certificatului de cazier: direct prin autentificarea în portalul hub.mai.gov.ro sau prin accesarea ghiseul.ro, cele două platforme fiind interconectate.

*Prin platforma hub.mai.gov.ro: solicitanții vor completa un formular disponibil în platformă, iar pentru a li se stabili cu certitudine identitatea, se vor prezenta fizic, o singură dată, la un ghișeu al MAI care oferă servicii publice. După validarea contului, pentru eliberarea certificatului de cazier, cetățenii vor accesa secțiunea „servicii”, vor selecta motivul solicitării dintr-o listă disponibilă, vor trimite cererea precompletată deja cu datele de stare civilă, iar sistemul va genera automat certificatul de cazier judiciar, semnat electronic. Valabilitatea certificatului emis este de 6 luni de la data eliberării.

*Prin intermediul aplicației www.ghiseul.ro, pentru utilizatorii care sunt înregistrați sau doresc să se înregistreze în platformă: solicitarea cazierului se face urmând procedura de validare a identității electronice folosind un card bancar înrolat 3D Secure, emis de o instituție bancară din România. În urma validării, aceștia vor fi redirecționati către platforma HUB.MAI.GOV.RO, pentru completarea online a cererii tip”.

Denisa POPA

Articolul precedentUn tânăr de 18 ani a fost reținut după ce a înjunghiat o femeie
Articolul următorCalendarul admiterii la învățământul liceal cu frecvență redusă
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.