0:00

Salatele de la McDo, cel mai slab vândut produs, ZCH NEWS - sursa ta de informații

Un director McDonald’s a răspuns unei întrebări pe care cu siguranță fiecare persoană care a trecut pragul restaurantului fast-food și-a pus-o cel puțin odată: „Cine cumpară salatele de la McDonald’s?”. Răspunsul nu este unul suprinzător: aproape nimeni.

Directorul executiv Don Thompson a recunoscut recent că vânzările salatelor reprezintă doar 2 – 3 % din vânzările produselor lanțului fast-food. În ultimii ani, McDonald’s a încercat să își promoveze foarte mult salatele, într-o încercare de a scăpa de imaginea „mâncării nesănătoase”. Totuși, cu o scădere în vânzări la toate produsele, reprezentanții companiei au eliminat din meniu două tipuri de salate, recunoscând că vânzările la acest tip de produs sunt extraordinar de slabe. În schimb ei au ales să se axeze pe „meniul de 1 dolar”, care reprezintă cam 15% din vânzările totale.

Articolul precedentBancuri
Articolul următorSpitalul Bicaz pe cale să se redeschidă