reclama autocenter

29 Primaria Roman

O căutare pe canalul Youtube le poate aduce zâmbetul pe față celor cărora le este dor de casă, numeroși romașcani postând filmulețe cu diferite zone ale orașului. Cel mai vizionat film despre municipiu, numărând aproape 14.000 de click-uri, este cu Romanul văzut din planor. Totuși, nu acesta este video-ul ce conduce în topul căutărilor și preferințelor, ci manelistul Guță, prezent la o nuntă în Roman, în urmă cu 4 ani. De atunci, filmul a fost urmărit de aproape 39.000 de oameni. Cele mai multe filme sunt evenimente filmate de presa locală sau de agenți economici care doresc să-și promoveze serviciile. Printre filmările de amator care au stârnit interes se numără și un schimb valutar făcut în centru, în urma căruia un romașcan este țepuit. De asemenea, de la fereastră, un film de acum 4 ani și jumătate, cu peste 14.000 de vizualizări, prezintă o mostră despre cum se peticește o stradă și care nu face cinste deloc muncitorilor care se dau huța pe echipamente. Sub titlul “2 zuze la liceu (Roman)” se prezintă un filmuleț cum două tinere se ceartă și se și înjură într-o pauză dintre două ore de educație. Mult mai frumos se prezintă rapidiștii din Roman, cu imagini de la diferite meciuri ale echipei preferate. La colțul opus sunt două filmulețe ale unui romașcan: unul în care un tânăr – “boschetar” numit de privitori – este provocat să se arunce în fântâna din fața Primăriei și un altul cu un bărbat pilit care, tot la îndemnul lor, face flotări. Iar, multe videouri sunt cu formațiile și lăutarii din Roman. Ultimele filmulețe postate despre Roman sunt din campania electorală de la parlamentare, semnate de principalii contra-candidați de la acea vreme – Elena Udrea și Liviu Brătescu. Anul trecut, un nemțean a făcut furori în Italia după ce a publicat pe Youtube un film în care cerea de lucru, iar un ziar italian i-a publicat povestea, oferindu-l ca exemplu pozitiv. (C. MATEI)

Articolul precedentSkandenberg la Târgu Neamț
Articolul următorPrimăria închide 10 centrale