0:00

Promovare reciprocă, ZCH NEWS - sursa ta de informații

Perla Invest își va promova principalele obiective turistice din Piatra Neamț cu ajutorul McDonald’s. În perioada 1 august 15 septembrie, printr-un parteneriat încheiat între cele două societăți, turiștii care vin la Piatra Neamț, dar și locuitorii orașului vor primi câte o înghețată gratuit din partea McDonald’s, dacă merg în ștrand și achită contravaloarea unui bilet de intrare. Nici clienții McDonald’s nu au fost uitați, căci cei care pleacă de acolo spre ștrand vor primi gratuit o înghețată în ștrand.

”Parteneriatul își propune aducerea clienților dinspre McDonalds spre obiectivele Perla Invest și invers, iar acest lucru ne ajută să ne expunem ca societate în toată țara. Vom continua astfel de parteneriate, care nu fac decât să mărească numărul de clienți și să diversifice serviciile. Pentru telegondolă și Parcul Zoo din Piatra Neamț vom avea promoții separate”, a precizat Cătălin Goldan, manager Perla Invest. (I.C.)

Articolul precedentPolitica-n baltă
Articolul următorInvitaţi la Festivalul Internaţional de Folclor “CEAHLĂUL”, ediţia a XVI-a: Ansamblul folcloric “HAVSA BELEDİYESİ” (Turcia)