Actualizare ora 15.00: „Toate aplicațiile BT (BT Pay, BT24, NeoBT & BT GO) și toate cardurile BT funcționează normal”, este mesajul transmis de Banca Transilvania.
Actualizare ora 13.50: Banca Transilvania anunță că serviciile BT Pay funcționează normal.
Actualizare ora 13.00: Banca Transilvania a anunțat pe pagina sa de Facebook: „Cardurile BT funcționează normal”.
Știre inițială: Astăzi, 4 iunie, în jurul amiezii au început să fie sesizate probleme cu aplicația informatică a Băncii Transilvania, unii utilizatori neputând să se logheze. De asemenea, se pare că ar exista și probleme cu desfășurarea tranzacțiilor.
Pe contul de Facebook al Băncii Transilvania a fost postat și un mesaj, în jurul orei 11.30: „În acest moment aplicațiile și cardurile BT funcționează cu intermitențe. Lucrăm la rezolvarea situației în cel mai scurt timp – ne pare rău pentru inconveniențe”.
Vom reveni cu amănunte.
Z.C.