După ședința Consiliului Local al municipiului Piatra Neamț în care s-a aprobat noua organigramă a Primăriei, cu un număr crescut de angajați, au început concursurile. Primele anunțuri se referă la posturi în compartimente importante, precum Serviciul Unității de Implementare a Proiectelor, unde apar două locuri. Condiții: studii universitare de licenţă în domeniul științe inginerești, cu specializarea construcții civile industriale și agricole sau ingineria instalațiilor pentru construcții și specializarea căi ferate, drumuri și poduri.

Serviciul Investiții și Gospodărie Comunală dorește să completeze schema cu un consilier achiziţii publice, grad profesional principal, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice și Contractarea Serviciilor Sociale, pentru care este necesar certificatul de absolvire al unui curs de perfecționare – expert achiziţii publice; un consilier, în cadrul Compartimentului Mediu, fiind necesare studii universitare de licență în domeniul știinte inginerești – ingineria mediului și un post de consilier, grad profesional asistent pentru care sunt necesare studii în domeniul știinte inginerești – construcții civile sau căi ferate, drumuri și poduri.

În ultima parte a lunii vor fi scoase la concurs două funcții publice de consilier, în cadrul Direcției Economice, astfel:

  • un post în cadrul Serviciului Financiar Contabil, pentru care sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice;
  • un post pentru Serviciul Buget Tehnologia Informației, pentru care sunt necesare studii în domeniul științe economice sau științe administrative.

(M. Z.)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here