reclama autocenter

telefon mobil

Două femei din Piatra Neamț au fost înșelate cu 11.800 de lei, după ce hoții au operat la fel ca în metoda „Accidentul”, numai că în „scenă” a mai apărut un personaj. Marți,  9 iulie, L. Ortansa, de 65 ani, din Piatra Neamț a făcut plângere la Poliția Municipiului după ce a spus că a fost înșelată de o persoană necunoscută cu 1.800 lei. Din cercetările polițiştilor reiese că femeia  a fost sunată pe telefonul fix de o persoană, care s-a recomandat drept fiul ei și i-a spus că a provocat un accident rutier, în care a fost rănit atât el, cât și o fetiță, ambii fiind internați în spital. Păgubita a fost plasată să discute cu o femeie, care s-a recomandat avocata din oficiu a fiului său și i-a cerut o sumă de bani. Conform scenariului, banii urmau să ajungă la tatăl fetiței accidentate. La ușa locuinței femeii înșelate, a apărut personajul nou, care s-a prezentat ca fiind angajat al unei bănci. L. Ortansa i-a înmânat necunoscutului 1.800 lei. În aceeași zi, scenariul s-a repetat. De această dată, P. Maria, de 68 ani, din Piatra Neamț a reclamat că a fost înșelată cu 10.000 lei. În urma cercetărilor, s-a stabilit că fapta s-a produs prin același mod de operare, iar persoana care a ridicat banii prezintă aceleași semnalmente ca cel din fapta anterioară. În cauză a fost întocmit dosar penal, cercetările fiind continuate pentru înșelăciune. În ciuda avertismentelor pe care IPJ Neamț le-a făcut în privința acestei metode de înșelăciune, numărul celor care sunt păgubiți este în creștere. (M.T.)

Articolul precedentPartidul Neamţ contra Ceahlăul ’99 pe Borzoghean
Articolul următorStănița – Amendă nejustificată?