Dezvoltarea Bicazului se împiedică în infrastructura proastă. „Am sprijinit parte din întreprinzătorii de la nivelul orașului, așa cum, de altfel, eu mi-am propus și în programul electoral. Ca urmare a acestui aspect, a apărut un număr important de locuri de muncă la nivelul orașului Bicaz și, ceea ce este bine și important, ele au fost ocupate, în principal, de tineri. Legat de acest aspect, noi încercăm în continuare să găsim soluții să atragem investitori, să le acordăm facilități, în așa fel încât să se înființeze noi locuri de muncă și să reușim să stabilizăm aici în oraș, în principal, tinerii. Spitalul a readus acasă în jur de 60 de salariați, un investitor a primit sprijin din partea primăriei și a deschis o carmangerie în cartierul Mărceni, lucru care a dus la înființarea a 10-12 locuri de muncă. Urmează ca un nou întreprinzător să deschidă o unitatea de realizare de mobilier, care, desigur, va duce la apariția de noi locuri de muncă. Faptul că suntem plasați la întretăiere de drumuri, că nu avem legătură cu un drum european, ne dezavantajează. În special și din cauza infrastructurii necorespunzătoare din zonă. Spre exemplu, podurile amplasate pe DN 15 au toate restricții de sarcină, restricție de viteză. Ca urmare a acestui aspect, potențialii oameni de afaceri, care își transportă marfa cu mașinile, trebuie să se limiteze, de exemplu, la 13 tone. Peste baraj sunt ,și acolo, restricții, spre Cheile Bicazului, Lacul Roșu la fel. Este un aspect care ar trebui să dea de gândit nu numai autorităților locale din zonă, ci și celor care au în administrare infrastructura rutieră națională. La podul de aici, de peste râul Bicaz, au început deja reparații capitale, dar degeaba rezolvăm problema acestui pod, dacă celălalt, de la Pângărați, sau următorul, de la Vaduri, e în aceeași stare tehnică necorespunzătoare și în continuare este restricție de sarcină și restricție de viteză”, declară primarul Bicazului, Nicolae Sălăgean.