administrator asociatie avizierAdministratorii de imobile vor fi obligați să informeze trimestrial, în scris sau prin e-mail, proprietarii din cadrul asociației despre cheltuielile, încasările, veniturile și plățile efectuate de asociație. Proiectul de lege, adoptat de Camera Deputaților, a fost inițiat de nouă parlamentari din PNL și PSD, printre care Dan Ioniță, Alin Tișe, Nicolae Vlad Popa, Vasilică Miron, Dumitru Oprea și adoptat miercuri, 11 februarie, cu 286 voturi „pentru”, niciun vot împotrivă, de Camera Deputaților, care este for decizional. Proiectul de lege completează Legea nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, în sensul stabilirii unei noi atribuții în sarcina administratorilor de imobile, potrivit căreia aceștia au obligația de a informa, trimestrial, proprietarii din cadrul asociației de care răspund, referitor la situatia financiara cu privire la toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări și plăți aferente asociației de proprietari. Administratorii trebui să informeze proprietarii prin poșta electronică sau în scris despre situația plăților facturilor, a conturilor bancare, dobânzilor, plăților salariale, restanțele la facturi sau situația lucrărilor angajate. Inițiatorii mai apreciază că proiectul ar rezolva situațiile a mii de actiuni în instanță care au ca obiect recuperarea prejudiciilor aduse de administratorii de blocuri care au folosit banii locatarilor în interes personal, iar locatarii au fost în situația de a achita de mai multe ori sumele aferente întreținerii sau au suportat consecințele opririi furnizării apei potabile sau căldurii deși și-au plătit dările.

Articolul precedentISU NEAMȚ: Raport de iarnă (12-13 februarie)
Articolul următorMApN infirmă mobilizarea rezerviștilor și recrutarea tinerilor
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.