pietricica turism

cj exterior 02

Rapoarte de activitate pe 2013
* „Nu toți directorii și coordonatorii instituțiilor din cadrul CJ Neamț  au furnizat aceste rapoarte”, spune Daniela Soroceanu, secretarul judeţului

Daniela Soroceanu, secretar al județului Neamț și Emilia Arcan, vicepreședinte al Consiliului Județean Neamț, s-au pus pe treabă cât timp președintele Culiță Tărâță a fost în concediu și a delegat-o pe Emilia Arcan să-i țină locul. Astfel, vicepreședintele Emilia Arcan împreună cu secretarul Daniela Soroceanu au trimis adrese către toate instituțiile de sub umbrela Consiliului Județean, inclusiv societăților comerciale de interes județean, prin care au cerut rapoarte de activitate pe anul 2013. Prin aceleași adrese, în afară de raportul de activitate, s-au cerut și precizări cu privire la modul de gestionare a resurselor financiare și umane, administrarea patrimoniului județului aflat în administrare, investiții realizate, proiecte derulate, greutăți întâmpinate și propuneri de acțiuni pentru perioada următoare.

”Prin prezenta adresă, în calitate de acționar unic, în scopul analizei în cadrul plenului ședinței Consiliului Județean, vă solicităm, ca până la data de 28 februarie 2014 să ne transmiteți un raport de activitate pe anul 2013, cu precizări asupra modului de gestionare a resurselor financiare și umane, administrarea patrimoniului, proiecte derulate, greutăți întâmpinate… precum și alte informații pe care le considerați relevante pentru activitatea dumneavoastră”, se cere în adresa transmisă nominal societăților Troleibuzul, Apa Serv, Neamț Turism și Drupo.

„Puţină ordine”

”Deși termenul până la care trebuia să primim toate aceste informații a expirat și nu toți directorii și coordonatorii instituțiilor din cadrul Consiliului Județean Neamț  au furnizat aceste rapoarte, noi am început deja să centralizăm datele. La final, acestea vor fi prezentate în plenul Consiliului Județean Neamț. Pe baza informațiilor din aceste rapoarte de activitate atât președintele Culiță Tărâță, cât și vicepreședinții, care au în coordonare respectivele societăți sau departamente, vor ști ce au de făcut în continuare și vor avea și ei o bază pe care să-și întocmească rapoartele de activitate. Eu când am venit aici am început să fac puțină ordine și să organizez cât mai bine activitatea Consiliului Județean și a instituțiilor din subordine, am mers după deviza misiune, viziune, obiective, deși unii s-au mai supărat. Dar acum iată că prin această organizare am reușit să depunem documentația pentru obținerea certificatului ISO 9001, lucru care mărește punctajul atunci când vine vorba de absorția fondurilor europene și de proiecte”, a declarat Daniela Soroceanu, secretar general al județului.

”Într-adevăr cât a fost domnul președinte în concediu, ne-am ocupat împreună de toate aceste instituții pentru că ne ajută foarte mult să știm cu ce probleme se confruntă fiecare și care este situația financiară. De exemplu, unii dintre șefii instituțiilor din subordinea CJ nu au dat examen pe post. Asta este un exemplu. Un alt exemplu ar fi acela că am stabilit ca fiecare societate de interes județean și fiecare instituție să afișeze online care sunt posturile care le scoate la concurs și acestea deja apar pe situl oficial al Consiliului Județean Neamț. Toate aceste lucruri vor fi prezentate și colegilor din Consiliul Județean, în plen”, a precizat şi Emilia Arcan, vicepreședinte al Consiliului Județean Neamț.

Irina CĂLIN