Expertiza în cazul accidentului de la Viișoara, în care și-au pierdut viaţa 9 oameni, în noaptea de 4 spre 5 aprilie, încă nu este gata. Polițiștii au încadrat din start accidentul ca având drept cauză o defecțiune tehnică. Din cercetările făcute a rezultat că microbuzul a avut pană exact la roata care s-a desprins, cu 3 zile înainte de accident. Șoferul, ajutat de amicii săi, a înlocuit roata cu cea de rezervă, însă în timpul operațiunii, autoutilitara a căzut de pe cric și butucul s-a lovit de asfalt. Când a fixat roata de rezervă, prezoanele n-au mai putut fi înșurubate până la capăt, dar n-ar fi fost o problemă, dacă bărbatul s-ar fi dus la o vulcanizare. Însă el a plecat la drum, de la Arad la Piatra-Neamț, iar pe drum prezoanele au cedat unul câte unul. Când s-a rupt ultimul, microbuzul și-a pierdut roata a intrat pe contrasens, a rupt parapetul și a căzut în Bistrița. Dintre cei 10 ocupanți ai microbuzului, unul singur – un tânăr de 22 de ani, din Podoleni -, a scăpat cu viață. (C.M.)