0:00

LIDL: „Verde la educație pentru circulație” (19.09.2015, 10:00), ZCH NEWS - sursa ta de informațiiPentru al treilea an consecutiv, Lidl și Poliția Română organizează cea mai amplă campanie de educație rutieră la nivel național. Pe data de 19 septembrie, de la ora 10:00, copiii cu vârste între 4 și 10 ani sunt așteptați la ora de circulație rutieră, ce va avea loc simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl din România.

Conștientizarea de către cei mici a importanței cunoașterii și respectării regulilor de circulație este un factor foarte important ce poate conduce, pe termen lung, la reducerea semnificativă a numărului accidentelor rutiere în care sunt implicați cu vină copiii. De aceea, campaniile de amploare, ce vizează educarea copiilor privind circulația rutieră au o însemnătate deosebită. Spre exemplu, la ediția din 2014 a proiectului Lidl „Verde la educație pentru circulație” au luat parte peste 23.000 de copii, ce și-au însușit informații esențiale despre cum pot deveni pietoni responsabili. Reușita acestei campanii s-a reflectat și în premiul obținut la competiția internaţională PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014 – „Best CSR Event”.

Pentru reducerea în continuare a numărului accidentelor de circulație ce îi implică pe cei mici, Poliția Română și Lidl își mențin parteneriatul devenit deja tradiție, organizând cea de-a treia ediție consecutivă a campaniei „Verde la educație pentru circulație”.

Astfel, în ziua de 19 septembrie, în parcările magazinelor Lidl din țară, copiii ce se alătură inițiativei vor învăța direct de la reprezentanții Poliției Române cum trebuie să se comporte un pieton în trafic. Lecția de educație rutieră debutează printr-o secțiune teoretică, în care cei mici vor afla toate informațiile legate de semnele de circulație, dar și care sunt cele mai importante reguli de respectat atunci când doresc să traverseze. Apoi, ei vor fi invitați să aplice cele învățate, în cadrul unui orășel miniatural. Desigur, nu vor lipsi nici premiile, oferite tuturor micilor participanți de către Lidl.

„Ne dorim ca fiecare ediție a campaniei «Verde la educație pentru circulație» să crească nivelul de conștientizare a importanței pe care o are cunoașterea regulilor de circulație de către copii. Continuăm și în 2015 demersul nostru de responsabilizare atât a celor mici, cât și a părinților, întrucât considerăm că este crucial ca aceștia să afle riscurile la care se expun atunci când copiii nu cunosc regulile de circulație. Scăderea numărului de accidente rutiere din 2015, în care sunt implicați cu vină copiii ne încurajează și ne convinge că această campanie va avea un impact pozitiv major pe termen lung. Așadar, pe 19 septembrie, de la ora 10.00, așteptăm în parcările magazinelor Lidl din țară cât mai mulți participanți”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.

„Siguranța rutieră și salvarea de vieți reprezintă priorități ale Poliției Române. Ne-am implicat activ în această campanie și susținem toate inițiativele ce contribuie la prevenirea accidentelor rutiere. La fel ca și în anii trecuți, în cadrul orelor de circulație îi vom învăța pe cei mici că atenția sporită și cunoașterea îndeaproape a regulilor de circulație salvează vieți”, declară comisar șef de poliție, Florentin Brăcea, Director al Direcției Rutiere din cadrul Poliției Române.

Articolul precedentACTUALIZARE Medicii legişti nu au putut stabili cauza morţii! Soţia victimei ar putea fi reţinută!
Articolul următorFostul director de la „Cultură” a încetat din viaţă
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.

2 COMENTARII

  1. La Targu Neamt nu s-a organizat nimic. La ora 10 erau mai multi parinti cu copii care asteptau in soare sa se intample ceva, dar pana la 10 jumatate nu s-a intamplat nimic asa ca fiecare a plecat in drumul lui, impreuna cu copii dezamagiti. Nu mai faceti publicitate unor evenimente care defapt nu se desfasoara.

    • Noi am mizat pe seriozitatea organizatorilor. Dacă lucrurile stau așa cum spuneți dvs. este foarte rău, pentru că au fost dezamăgiți niște copii și pentru că reprezentanții unui lanț de magazine recunoscut au dat rasol la Târgu Neamț. Ne cerem noi scuze în locul lor și sprerăm ca același lucru să-l facă și organizatorii.

Comentariile sunt închise.