Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Neamţ anunţă că, începând de miercuri, 18 martie, înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza doar telefonic sau pe e-mail. Măsura se bazează pe “motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID-19” şi va fi în vigoare pe perioada stării de urgenţă.

“În acest sens, la nivelul Casei Județene de Pensii Neamț, sunt alocate următoarele numere de telefon și e-mailuri:

Pentru contactarea directă a compartimentelor, recomandăm ca interioarele menționate (210, 213 și 215) să fie tastate în continuarea numărului telefonic – 0233/214501. Procedura presupune prelucrarea datelor personale ale solicitanților de către salariații casei teritoriale de pensii în aplicația DOMINO, numărul de înregistrare al cererii fiind comunicat apoi solicitanților prin telefon sau e-mail. Persoanele vor fi anunțate telefonic sau prin e-mail pentru a se prezenta cu cererea tipizată completată și documentația necesară stabilirii drepturilor de pensie (în original: carnet de muncă, adeverințe privind sporurile cu caracter permanent și condițiile superioare de muncă, cât  și alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii, iar în copie – acte de stare civilă, cartea de  muncă, livret militar, etc.), documentație ce va fi depusă în plic sigilat la sediul casei de pensie. Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de populație și pentru a-i asigura că nu își pierd drepturile de pensie cuvenite”, se precizează într-un comunicat de presă al CJP Neamţ.

Instituţia mai precizează că, “pe toată durata decretării stării de urgență, activitatea Casei Locale de Pensii Roman este suspendată”. (M. CONSTANTINESCU)