Primăria Roman informează că, în perioada 15 august – 20 septembrie 2015, a derulat o acţiune de verificare şi control la agenţii economici din municipiu, pe linie de alimentaţie publică, prestări servicii şi comerţ, precizează instituţia pe pagina de Facebook.
S-a verificat îndeplinirea reglementărilor în vigoare şi existenţa autorizaţiilor de funcţionare. S-au dispus şi măsuri de remediere.
“Astăzi, 02.11.2015, a fost emisă o dispoziţie de primar prin care s-a constituit o Comisie mixtă de verificare şi control pe liniile de competenţă ale administraţiei publice locale (alimentaţie publică, prestări servicii, comerţ). Comisia va fi formată dintr-un reprezentant al Direcţiei Poliţiei Locale, un reprezentant al Serviciului de Autorizări, Comerţ, Transport, un reprezentant al Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă şi un reprezentant pe domeniul Urbanism. Verificările se vor desfăşura timp de două săptămâni – 02.11. -15.11.2015, urmând ca alte două săptămâni – 16.11.- 29.11.2015 să fie perioada alocată pentru conformări. Timp de alte două săptămâni – 30.11. – 13.12.2015 – vor avea loc noi verificări pentru a se analiza modul în care au fost realizate conformările dispuse. În această etapă se vor emite sancţiuni sau se vor aplica alte măsuri legale ce se impun pentru cei care nu înţeleg că aceste activităţi trebuie să se desfăşoare în conformitate cu legislaţia în vigoare”, se menţionează în mesajul citat.
Primăria Roman mai anunţă că aceste acţiuni se vor desfăşura în baza unui Plan de acţiune, anexă la dispoziţia de primar, repetitiv şi pe parcursul anului 2016. (ZCH NEWS)