isj management

Peste 140 de directori de unităţi şcolare de stat, 69 de directori adjuncţi și 15 directori de unităţi de învăţământ particulare au participat, ieri, la cursul de formare cu tema „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”. Activitatea a avut loc în Sala de festivități a Liceul Economic Administrativ Piatra-Neamţ și face parte din cele două etape de formare ce au la bază, potrivit organizatorilor, „ideea dezvoltării de noi competenţe manageriale, contribuind la asigurarea unui management eficient şi de calitate în contextul descentralizării învăţămantului preuniversitar”. Tema a constituit un bun prilej pentru cele aproximativ 200 de persoane de a-și îmbunătăți cunoștințele despre noțiunile de management și marketing educațional. Din sală nu au lipsit nici cârcotelile care au început odată cu prezentarea oferită de conf. univ. dr. Daniela Tatiana Corodeanu Agheorghiesei, de la Universitatea „Al. I. Cuza” Iaşi: „Marketingul presupune să lucrezi la produsul educațional, înseamnă să aflu care este poziția pe care o doresc în piață. Trebuie să știu cu ce pot să atrag părinții, copiii. Marketingul presupune și o viziune a ceea ce se poate. Mergem la școală pentru un pachet, pentru că ne place ceva întâmpla în viitor. Cei mai sceptici vor spune că la noi nu se poate. De unde știți care este viitorul, ce modificări legislative se vor întâmpla?”.

Când a venit timpul ca directorii să răspundă unor întrebări adresate de profesorul universitar, printre rânduri se auzeau răspunsuri acide, venite din partea celor puși pe glume. „Care este misiunea școlii? Cine sunt cei pe care îi servim noi?”, a întrebat Daniela Agheorghiesei. „Servim agenții economici”, a răspuns unul din directori. Aceasta a fost prima etapă a cursului. Cea de-a doua a fost împărțită pe zone astfel că, luni, 3 decembrie,  vor fi la cursuri directorii din Târgu-Neamț, marți, 4 decembrie,  au fost programați directorii din Roman și miercuri, 5 decembrie, se vor prezenta directorii din Piatra-Neamț. (M. TEODOROF)

1 COMENTARIU

  1. Ce fel de marketing faci d-le inspector general Stan la inspectoratul şcolar în condiţiile în care vizita tematică la mai multe şcoli cu profil tehnic din judeţ făcută de Inspectorul General Constantin Popescu de la Ministerul Educaţiei nu s-a finalizat cu apecieri la nivelul inspectoratului.Marketingul presupune să lucrezi în produsul educaţional,înseamnă să aflu care este poziţia pe care o doresc pe piaţă.Ce faceţi din toate astea ? NIMIC Marketingul nu inseamnă ceea ce faceţi la C T “Gheorghe Cartianu”,la Liceul Tehnologic “Vasile Conta” din Tărgu Neamţ,Colegiul Tehnic Piatra Neamţ(Forestier),Colegiul Tehnic” Danubiana”Roman,Liceul Tehnologic “Dimitrie Leonida “din Piatra Neamţ.

Comments are closed.