parlament-palat_resizeDeputaţii nou aleşi sunt invitaţi de luni, 19 decembrie, la Parlament.

„Centrul de primire pentru deputații nou aleși (legislatura 2016 – 2020) se va deschide luni, 19 decembrie, la ora 10:00 (sala Mihai Viteazul, nivel P1). Acesta va funcționa în fiecare zi, până la finalizarea procedurilor legale”, se precizează într-un anunţ de presă al Camerei Deputaţilor.

În această perioadă, deputații vor îndeplini toate formalitățile necesare preluării mandatului de parlamentar: completarea și depunerea fișei deputatului, a declarației pe propria răspundere privind calitatea de lucrător sau colaborator al Securității, dacă este cazul, precum și un Curriculum Vitae. Totodată, conform Legii 176/2010, deputații pot depune declarațiile de avere și interese, termenul fiind însă de 30 de zile din momentul validării. De asemenea, aceștia vor completa o fișă pentru evidența unitară a deputaților în viitoarea legislatură și vor primi informațiile necesare despre structurile instituției și atribuțiile specifice ale fiecăreia, pentru a putea beneficia de suportul necesar îndeplinirii mandatului de parlamentar. (ZCH NEWS)

Articolul precedentCSM Roman organizează „Cupa de Iarnă”
Articolul următorContrabandist din Suceava prins în Neamţ
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.