pietricica turism

Oferta de decoraţiuni interioare din cadrul Shopping City Piatra-Neamț se extinde de astăzi, 26 aprilie. English Home se alătură brandurilor din centrul comercial, cu o gamă variată de produse şi oferte atractive pentru publicul nemțean.

“Shopping City Piatra-Neamț este un centru comercial complet, care se adaptează continuu, pentru a oferi cea mai bună experiență de shopping clienților din regiune. English Home se alătură celor peste 80 de branduri deja existente in centrul comercial, completând mixul de oferte care se adresează în special segmentului familie”, precizează reprezentanţii Shopping City Piatra-Neamț.

English Home oferă o varietate de decorațiuni interioare pentru dormitoare, sufragerii, bucătării, băi şi camere pentru copii, dar şi produse textile, de la aşternuturi până la halate. Produsele English Home reflectă o reinterpretare a stilului britanic în materie de decorațiuni interioare, stil căruia i s-a adăugat o notă romantică. Misiunea cu care English Home a intrat pe piața românească este de a oferi clienților prețuri accesibile pentru articole de bună calitate.

Pentru deschiderea de pe 26 aprilie din Shopping City Piatra-Neamț, English Home a pregătit reduceri de 50% la toate produsele. Reducerile sunt valabile în perioada 26 aprilie-3 mai 2017.

English Home se alătură ofertei de branduri deja existente în Shopping City Piatra-Neamț, printre care C&A, New Yorker, H&M, LC Waikiki, Bershka, BSB, Diverta, Various Brands, Intersport, Pepco, Takko Fashion, Secuiana, Textil Market, Orsay, Neo Fashion, Gatta, Otter, CCC, Deichmann, Benvenuti, Marelbo, Beauty Mania, Noriel, Bebe Ardealul, Pickaboo, Paradisul Copiilor, Altex, Germanos, Vodafone, Orange, Inmedio, Kendra, Splend’or, Aco Market, Animax, Top Shop, Service Minut, Cador, Nick Shop, Smith&Smith, Credit Amanet, SensiBlu, HelpNet, Optiblu, Optica Express și Banca Transilvania. (ZCH NEWS)