Registrul Auto Român vine cu o soluție rapidă pentru litigiile ce pot apărea între operatorii economici din piața auto și cei care nu sunt mulțumiți de serviciile prestate. Este o modalitate alternativă de soluționare a conflictelor, soluție ce poate scuti atât timp, cât și resurse: concilierea.
Chiar înainte ca inspectorii RAR să meargă în control pentru a gestiona un caz oarecare, echipa poate ajuta prin medierea litigiului dintre petent și reclamant. “Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea “Petiții și reclamații operatori economici“ puteți de opta pentru CONCILIERE!. Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța “Da, vreau conciliere!“ și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei“, anunță Registrul Auto Român.
Concilierea poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli ce privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.
(G.S.)