0:00

Având în vedere încetarea stării de urgență pe teritoriul României, Casa Județeană de Pensii Neamț  anunță ACTUALIZAREA datelor de contact, necesare înregistrării cererilor de pensionare, cât și pentru depunerea documentelor privind acordarea ajutorului de deces.

Pentru operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie la nivelul Casei Județene de Pensii Neamț sunt alocate următoarele numere de telefon și e-mailuri:

– pentru deschidere de drepturi de pensii naționale: tel. 0233/214501, int. 210, e-mail:  [email protected]

– pentru deschidere de drepturi de pensii comunitare: tel.0233/214501, int. 215, e-mail: [email protected]

Pentru ajutorul de deces acordat în cazul decesului unui pensionar sau unui membru de familie al acestuia – cererea, însoțită de documentele doveditoare se poate transmite:

  1. Prin intermediul serviciilor poștale – Casa Județeană de Pensii Neamț – Piatra Neamț, str. Calistrat Hogaș, nr. 24, județul Neamț,
  2. Scanat la următoarea adresă de e-mail: ajutoare deces pensionari – [email protected], tel. contact – 0233/210341;

Pentru ajutorul de deces acordat în cazul decesului unui asigurat sau unui membru de familie al acestuia – cererea, însoțită de documentele doveditoare se poate transmite:

  1. Prin intermediul serviciilor poștale –Casa Județeană de Pensii Neamț – Piatra Neamț, str. Calistrat Hogaș, nr. 24, județul Neamț,
  2. Scanat la următoarea adresă de e-mail: ajutoare deces asigurați – [email protected] , tel. contact – 0233/215074

Cererea de eliberare a notificării calităţii de neasigurat în sistemul de securitate socială din România, necesară desfăşurării activităţilor cu caracter sezonier în Germania, însoţită de copia actului de identitate, certficat de căsătorie, procură (unde este cazul), precum şi copii ale documentelor care atestă încetarea raportului de muncă din România şi ale documentelor care atestă desfăşurarea activităţii în Germania pot fi transmise prin poştă sau pe e-mail: [email protected]

Cererea de eliberare a adeverinţei de stagiu – însoţită de copia actului de identitate şi procură (unde este cazul) poate fi transmisă prin poștă sau pe e-mail: [email protected]  sau [email protected].

Informaţii necesare privind înregistrarea/încetarea contractului de asigurare socială, modificarea venitului asigurat, achitarea contribuţiei de asigurări sociale, precum și orice alte informații suplimentare, pot fi furnizate telefonic – 0233215074, prin poștă sau prin solicitări la adresele de e-mail: [email protected] sau [email protected].

Plata contribuţiilor de asigurări sociale aferente contractelor de asigurare se va efectua în continuare în contul de virament: RO81TREZ49122210304xxxxx, deschis la Trezoreria Neamţ, Beneficiar: CASA JUDETEANA DE PENSII NEAMT, Cod fiscal: 13598004.

Precizăm că adresele de e-mail: [email protected] și [email protected] vor deveni inactive pentru primirea cererilor, începând cu data de 15 mai 2020 .

Biroul Comunicare, Relații Publice și Informatică

15.05.2020

Articolul precedentGuvernul a aprobat hotărâre de instituire a stării de alertă! A intrat în vigoare legea stării de alertă!
Articolul următorPolițiștii au confiscat 186 mc lemn, în 5 zile
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.