0:00

Arhivă electronică la Primăria Târgu-Neamț, ZCH NEWS - sursa ta de informații

Miercuri, 2 iulie, primarul Daniel Harpa a susținut o conferință de presă în Sala de Ședințe a Consiliului Local, în care a punctat câteva realizări, printre care și implementarea unui sistem electronic de intrări-ieșiri la primărie. Alături de edil au fost prezenți și viceprimarul Traian Humulescu și city-managerul Vasile Apopei. Primăria Târgu Neamț beneficiază de un nou Sistem Electronic de intrări-ieșiri, care este funcțional și presupune scanarea tuturor documentelor primite și emise, și un circuit electronic al acestora. Implementarea acestui sistem are nenumărate avantaje, printre care:

* oferă posibilitatea de a urmări un document de la intrarea în instituție, până la ieșire. În orice moment se poate afla în ce stadiu se află lucrarea, la cine este în lucru, când expiră termenul de rezolvare al acesteia. Prin utilizarea acestui sistem, munca funcționarilor va fi mai bine organizată.

* nu poate fi ratat nici un termen limită, pentru că există un sistem de alertare vizuală, la apropierea termenelor limită.

* permite alcătuirea unei arhive electronice, mult mai ușor de accesat decât o arhivă fizică. Bineînțeles că în paralel cu acest sistem, vor fi păstrate și documentele și dosarele originale.

* pot fi generate rapoarte, pentru o anumită perioadă de timp, fie pe departamente sau generale.

“Am convingerea că acest sistem va eficientiza activitatea primăriei, mai ales pentru că perioada de când un document intră în instituție și până este dat în lucru a scăzut semnificativ, transmiterea documentelor se va face în timp real. Sistemul a fost personalizat pentru instituția nostră, au avut loc sesiuni de consultări cu personalul de conducere și de execuție din cadrul Primăriei și împreună am ales varianta cea mai potrivită, care să vină în întâmpinarea nevoilor celor care vor lucra cu acest sistem, cât și a cetățenilor care beneficiază de serviciile Primăriei. A fost necesară și o perioadă de probă în care am exersat modul de lucru și suntem mulțumiți de rezultate”, a declarat primarul Daniel Harpa.

Pentru implementarea acestui proiect a fost necesară achiziționarea doar a unui server de stocare date, cu softul aferent acestei aplicații și a unei imprimante multifuncționale, pentru că se poate folosi şi sistemul informatic existent în Primărie. Acest sistem a costat Primăria Târgu-Neamț 31.150.00 de lei. (C.T. STURZU)

Articolul precedentECO Târgu-Neamț, gunoier peste 17 comune
Articolul următorCimitirele în subordinea primăriilor