Pentru a elimina cozile de la sediile inspectoratelor județene de poliție și a veni în sprijinul cetățenilor, care nu mai trebuie să bată drumurile, Poliția Română a decis să pună la dispoziția publicului adresele de e-mail. ”Atât copia actului de identitate, necesară obținerii unor documente de la poliție (cazier judiciar, avize, atestate, etc.), cât și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe adresa de e-mail a fiecărui inspectorat de poliție județean, precum și al Poliției Capitalei”, se arată în comunicatul IGPR. ”Astfel, pentru a nu mai apela la serviciile poștale sau pentru a nu vă mai deplasa la unitatea de poliție, trebuie să transmiteți dovada plății amenzii la e-mail-ul unității teritoriale din care face parte agentul constatator care v-a sancționat. De asemenea, nu mai este nevoie să veniți cu copie xerox a cărții de identitate pentru a obține documente eliberate de poliție. Este suficient să transmiteți copia scanată a documentului de identitate pe e-mailul inspectoratului de poliție județean sau al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București”. IGPR anunță, de asemenea, că nu se mai solicită timbrul fiscal de 2 lei pentru eliberarea cazierului judiciar, documentul putând fi obținut pe loc sau în cel mult 3 zile în situația în care solicitantul are locul nașterii diferit de cel de domiciliu. (C.M.)