0:00

La un hipermarket din Piatra Neamț mai mulți clienți au avut nedumerirea de a descoperi la rafturi că ceea ce se prezintă sub denumirea „preț de discounter” nu înseamnă neapărat un preț mai bun față de cel inițial. Cumpărătorii care sunt duși cu zăhărelul către etichetele frumos colorate vor avea astfel o dilemă în a traduce cuvântul „discounter”. Spre exemplu, un cumpărător a surprins într-o fotografie un produs care avea afișat la raft două prețuri. Așa se face că un litru de suc, la prețul de bază ajungea 2,58 lei, iar la „preț de discounter” costa 2,79. Dincolo de orice explicații îndemnăm cumpărătorii să fie atenți la „promisiunile” pe care le fac magazinile pentru a nu se trezi la casa de marcat că au plătit mai mult decât face. (M.T.)

Articolul precedentPictorul Ioan Popei în Slovacia
Articolul următorConsiliul Județean în căutarea unui președinte