Primăria Piatra Neamț va aloca 50.000 de lei din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Consiliului Local pentru înlăturarea efectelor unor calamități, pentru sprijinirea financiară a locatarilor blocului afectat de incendiul din 31 octombrie”, informează instituția într-un comunicat de presă. De asemenea, locatarii ale căror apartamente au fost distruse de explozie vor fi ajutați de Salubritas și Publiserv, pentru a face curățenie și a prelua și depozita deșeurile rămase după incendiu.

Urmare a solicitărilor venite de la cetățeni pentru a-i sprijini pe oamenii sinistrați, a fost pus la dispoziție un cont bancar pentru donații, RO86TREZ49121370201XXXXX, deschis la Trezoreria Piatra Neamț, al cărui titular este municipiul Piatra Neamț, cod fiscal 2612790.

Donațiile în numerar se pot face la Direcția Taxe și Impozite a municipiului, din str. Alexandru cel Bun, nr. 12. Banii colectați vor fi transferați asociației de proprietari, pentru refacerea imobilului afectat.

Potrivit Primăriei, pentru donații de bunuri materiale, persoanele interesate se pot adresa direct Asociației de Proprietari nr. 65, cu sediul pe str. Progresului nr. 38, bl. D14, parter, care funcționează în programul ei obișnuit, adică luni, miercuri și joi între orele 9-12, iar marți și vineri între orele 16-19.

Monitorizăm în permanență situația și suntem pregătiți să intervenim în continuare cu măsuri suplimentare de sprijin, astfel încât viața familiilor afectate de acest eveniment nedorit să reintre cât mai repede în normal”, declară primarul Dragoș Chitic, citat de același comunicat de presă.

Despre cum simt oamenii ajutorul autorităților puteți citi pe larg aici. (I.Ș.)