aleho
heidelbergcement

Concursul organizat pentru ocuparea postului de purtător de cuvânt al Spitalului Municipal de Urgență Roman s-a încheiat, după o amânare, o modificare a componenței comisiei și o contestație. Andreea Laura Trifan este câștigătoarea concursului, cu media finală 8,28. Contracandidata ei, Magda Iordănescu, a pierdut cu 7,90, după ce contestația probei orale i-a fost respinsă și a rămas cu aceeași notă, 7.

Componența comisiei de concurs a fost modificată după proba scrisă, în locul asistentei Elena Chirilă, directoarea de îngrijiri a spitalului, fiind numită dr. Oana Onu, directorul medical. Încă purtător de cuvânt al spitalului, dr. Oana Onu a declarat că a înlocuit-o pe directoarea de îngrijiri, care a intrat în concediu. Dr. Maria Andrici, managerul spitalului romașcan, spune că Andreea Laura Trifan a absolvit Facultatea de Comunicare și Relații Publice și a fost jurnalist la Tele M Iași.

„Aceste detalii sunt cele care mi-au atras atenția din dosarul candidatei. Deocamdată, câștigătoarea acestui concurs are 15 zile la dispoziție pentru a se prezenta pe post, pentru angajare. Vom stabili ulterior atribuțiile purtătorului de cuvânt, în detaliu”, a mai spus managerul spitalului Roman.

Potrivit anunțului de concurs, atribuțiile purtătorului de cuvânt sunt, pe cât de numeroase, pe atât de complexe și care necesită varii abilități profesionale și umane. În primul rând, purtătorul de cuvânt este subordonat direct managerului și are ca atribuție principală să „gestioneze imaginea publică a instituției, menținând o atitudine favorabilă a publicului”. În al doilea rând, purtătorul de cuvânt trebuie să-și desfășoare activitatea în baza unor strategii de comunicare și relații publice pe care le elaborează, iar evenimentele spitalului vor fi comunicate tot în baza unui plan de promovare. Mesajele publice trebuie să fie transmise „uniform și constant, prin intermediul celor mai adecvate canale de promovare”, astfel încât să rezulte „maximizarea notorietății spitalului în rândul populației”. Atribuțiile continuă cu gestionarea petițiilor, realizarea și actualizarea permanentă a bazelor de date de interes public, gestionarea chestionarelor de satisfacție pentru salariați. Nu în ultimul rând, purtătorul de cuvânt monitorizează și raportează Primăriei Roman, cu avizul managerului, măsurile aplicate din strategia anticorupție. (C.I.)