pietricica turism

Pentru că timpul este extrem de prețios pentru clienții noștri, depunem permanent eforturi să venim în întâmpinarea nevoilor acestora cu servicii variate, actuale și de calitate.
Începând din 27 mai, Compania Județeană Apa Serv S.A. a pus la dispoziția utilizatorilor săi platforma on line Portal Clienţi. Este vorba despre un pachet complet, sigur și ușor de utilizat, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Prin Portal Clienţi, utilizatorii, indiferent de calitatea juridică, au acces, direct şi rapid, la informații despre facturile emise, ultimele plăți procesate sau consumul de apă, toate gestionate dintr-un singur loc și numai la un clic distanță.
Facilitățile pe care le aduce noul serviciu online sunt:
• Vizualizarea facturilor imediat ce au fost emise, cu posibilitatea de descărcare și de imprimare a acestora;
• verificarea și transmiterea indexului contorului de apă on-line;
• informații asupra modalității și a perioadei de citire a consumului;
• accesul la istoricul de plăţi;
• achitarea, rapid și fără un comision suplimentar, a facturilor pentru serviciile de apă potabilă și de canalizare.
Plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Portal Clienţi în maximum 3 zile.
Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu Apa Serv.

Portal Clienţi poate fi accesat de pe pagina principală a site-ului www.apaserv.eu, apăsând butonul Portal Clienţi. Aici, clientul trebuie să introducă codul de client, o adresă de e-mail validă, cu care clientul se poate loga ulterior şi la care va primi mesajele legate de contul de client și o parolă ce va fi introdusă de două ori pentru ca sistemul să verifice securitatea ei. Totodată, clientul trebuie să fie de acord cu termenii și condițiile pe baza cărora li se pune la dispoziţie acest serviciu modern, rapid şi sigur. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail și a parolei.
Folosirea platformei online aduce numeroase avantaje precum: acces permanent și din orice locație la contul de client, reducerea timpului primirii/ vizualizării și plății facturilor, transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor.