Potrivit unei informări transmise astăzi, 10 ianuarie, de Primăria Municipiului Piatra-Neamț, Compartimentul Îndrumarea Asociațiilor de Proprietari îi așteaptă pe administratorii de asociațiilor de proprietari/ locatari al căror atestat expiră în anul 2025, să solicite la Primăria municipiului Piatra-Neamț reînnoirea acestuia cu 30 de zile înainte de expirare.

Piatra-Neamț
Reatestarea administratorilor asociațiilor de proprietari
“Nedepunerea documentelor în termenul menționat atrage pierderea atestatului de administrator.

De asemenea, reprezentanții asociațiilor de proprietari trebuie să aibă în vedere că în perioada 03.01.2025 – 31.01.2025 au obligația de a depune la Compartimentul Îndrumarea Asociațiilor de Proprietari situația soldurilor elementelor de activ și pasiv întocmite la data de 31 decembrie.

Conform Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, administratorul are obligația de a întocmi lunar și a depune semestrial la compartimentul specializat în sprijinirea și îndrumarea asociațiilor de proprietari pe a cărei rază teritorială se află condominiul, situația soldurilor elementelor de activ și pasiv întocmite la data de 30 iunie și 31 decembrie a fiecărui an calendaristic”, atenționează primăria.

Angela Croitoru

Articolul precedentCampanie electorală!? Premierul promite continuarea plafonării tarifelor la energie
Articolul următorPrima emisiune de titluri de stat Tezaur din 2025: dobânzile ajung la 7,8%

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.