Actualizare 7 octombrie: Mol România, prin agenția sa de PR, a transmis următoarea precizare: „Este o situație punctuală excepțională, care a apărut ca urmare a unei intervenții programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situației. Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relații clienți și analizăm ce măsuri de suport și compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte. Îi încurajăm pe această cale pe cei care încă nu ne-au contactat, însă care au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în stația din Roman, să ia legătura cu noi.”
Știre inițială: Incidentul care a avut loc pe 5 octombrie la o stație de carburanți din Roman, unde șoferii au cumpărat apă în loc de benzină sau motorină, a intrat în atenția comisarilor de la Protecția Consumatorilor. Instituția a anunțat verificări la stația Mol de pe bulevardul Roman Mușat 21 pentru a evalua amploarea situației și a identifica cauzele care au condus la acest incident.
„Am solicitat documentele și procedurile care stau la baza activității de comercializare a carburanților pentru a stabili circumstanțele care au cauzat acest incident și pentru a ne asigura că măsurile corective sunt implementate corespunzător. Rezultatele investigației vor fi făcute publice în cel mai scurt timp, cu transparență și responsabilitate, reflectând dedicarea CJPC Neamț de a servi interesele consumatorilor și de a menține standardele de securitate și calitate prevăzute de legislația din domeniul protecției consumatorilor”, a declarat Vlad Ciurea comisar șef adjunct CJPC Neamț. (G.S.)