Primăria Roman a primit, în trimestrul II al acestui an, sponsorizări de la șase agenți economici, încasând la bugetul local suma de 33.887 lei. Conform documentului oficial al Consiliului Local, contractele de sponsorizare au fost semnate cu societățile Agrana, Magnetic Prod Com, Ariana Prod Com Construct, Pacot Simion, Patitur și Theba Com. O căutare pe Registrul Comerțului a acestor societăți arată, totuși, că multe nu există. Magnetic Prod Com sau Ariana Prod Com Construct nu se regăsesc, Theba Com are activitatea întreruptă, dar există societăți ce funcționează, dar au denumiri similare.

Până una alta, sumele încasate din sponsorizări ”se cuprind prin rectificare bugetară locală în bugetul de venituri și cheltuieli numai după încasarea lor, iar utilizarea se face conform obiectivului prevăzut în contractul de sponsorizare”, au explicat specialiștii Primăriei. Conform rectificării de buget, banii vor merge către cheltuieli în domeniul culturii, recreerii și religiei. ( C. MATEI)

Articolul precedent800.000 de lei pentru ocolitoarele Est și Vest
Articolul următorPosturi de asistent pe perioadă determinată