0:00

Nici nu vă puteţi închipui ce se găseşte în ketchup!, ZCH NEWS - sursa ta de informațiiAsociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România a realizat un studiu al produselor tip ketchup ce se regăsesc pe piața din România. În cadrul studiului au fost analizate 26 de produse tip ketchup, achiziționate în mod aleatoriu și anonim de către reprezentanții InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul țării. Pentru cele 26 de tipuri de produse analizate, numărul de E-uri variază între 1 și 9, proporția cea mai mare fiind de 30.76 % pentru 5 E-uri. Produsele tip ketchup care au stat la baza studiului au ca distribuitor sau producător nume cunoscute ca: Mega Image, Carrefour, Profi, Lidl sau Kaufland. Din punct de vedere al cantității de sare/ 100 g de produs, aceasta se situează între 1.9 g și 2.8 g. Studiul face parte dintr-un proiect de informare asupra produselor comercializate atât pe piața românească, cât și pe cea europeană. Informațiile complete privind studiul pe ketchup pot fi consultate pe platforma www.teste-comparative.ro, un site unde consumatorii pot găsi mii de produse de larg consum testate în laboratoare independente. InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro) este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor.

Articolul precedentBACĂU: 10 femei de nota 10
Articolul următorSUCEAVA: Câinele, copilul, mingea şi dosarul penal
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.