* Alevia, Tonic General – preambalate în pachete de două bucăți etichetate „1+1 Gratis” sau Hepatoesențial – marcat pe ambalaj cu mentiunea “+20%” fără să existe și produsul martor, astfel încât consumatorul să poată compara prețurile afișate;
* Regulator al tensiunii “1+1 cadou” cu un preț pe ambalaj, iar vânzarea se face la bucată, desfăcându-se ambalajul colectiv;
* campanii promoționale care nu mai erau valabile, de exemplu: „La 2 cutii de Propolis pentru răceală și gripă, primiți o cană cadou” sau „La 2 cutii din gama Imunotus sau Proimunity primiți un pahar cadou”
La modul de etichetare al produselor s-au găsit nereguli la 12 din cei 18 operatori economici verificați. Înscrisuri ilizibile, neaccesibile consumatorilor sau scrise cu pixul au fost, în general, abaterile constatate.
Ca urmare a constatărilor făcute, s-au aplicat 6 amenzi contravenţionale în valoare totală de 8.500 lei şi 10 avertismente. (Oana IOSUB-TOMA)